קוסמטיקה טבעית: 10 טיפולי פנים מחומרים טבעיים בבית

שלחי לחברה

תכופות פונות אלי נשים ומבקשות עצות בנושאי טיפוח, קוסמטיקה ויופי – אז החלטתי להקדיש גם לנושא (החשוב) הזה מאמר משלו, וללמד אותך את הבסיס ליופי המושתת על בריאות, איך לעשות לעצמך טיפול פנים בבית מחומרים טבעיים, ואיך לבחור את המוצר המתאים לך.
 

טיפוח הבריאות כבסיס לטיפולי יופי

המדריך לתזונה נכונה שאני שולחת חינם למי שמעוניינת בכך (אם גם את רוצה – כתבי לי בלינק הזה) הוא ההתחלה היופי בדרך שלך ליופי, משום שתזונה בריאה וניקוי רעלים, ספורט, תוספי תזונה (שאפשר לקנות בזול בחול), הילינג וטיפולים כמו רפלקסולוגיה ועיסוי, ואולי הכי חשוב – חיוך ומצברוח טוב מהווים את הבסיס לבריאות טובה, ותורמים למראה הבריא והזוהר שלך (:
כל אלה מהווים 6 טיפים לתחזוקת הבריאות והיופי שלך.
ומה לגבי טיפוח? ויופי? וטיפול?
 

3 טיפים טבעיים לטיפול בעור הפנים

או! אז גם כאן – מאוד ממליצה על חומרים טבעיים (כמובן) כמו שמן קוקוס, על טיפול בבעיות עור עי שמנים אתריים, על תרופות סבתא כמו דבש, שמן זית ומיץ לימון, ושוב - על תוספי תזונה ייעודיים שתורמים לשיפור מראה העור ולבריאותו – כמו שמן בוראז' או אומגה 3. שמנים אתריים יכולים תכופות לעזור מאוד לפתור בעיות עור ספציפיות כמו פצעונים.
 

תוספי תזונה לעור הפנים

יש הרבה תוספי תזונה שיכולים לשפר מאוד את מראה העור שלך.
אני מאוד ממליצה על התוספים האלה
ולמי שרוכשת אותם דרכי אני מעניקה
פגישת ייעוץ חינם!

התוספים האלו מגובים עי מחקרים, 
כמו למשל בלינק הזה.

אשמח להמליץ לך על תוספים נוספים - 
לפי הבעיה ממנה את סובלת. 
 

5 התכונות החשובות לכל טיפול פנים טבעי בבית

1. יש גישות שונות בקוסמטיקה, ואחת הגישות שאני אוהבת, ולו ברמה העקרונית, היא זו שאומרת ש'אם את לא יכולה לאכול את זה – אל תשימי את זה על הפרצוף!'.
2. חיפשתי תכשיר טבעי - לא כימי, בעיקר אחרי כל מה שאנחנו יודעים היום על המוצרים התעשייתיים – שמכילים רעלים, חומרים מסרטנים ואלרגנים, פרבנים, SLS, פתלטים שפוגעים בפוריות, ועוד מריעין בישין.  ואם כבר תכשיר טבעי מחומרים טבעיים – עדיף שיהיה אורגני, כך שלמוצר שאני שמה על הפנים לא יגיעו רעלים מריסוס, קוטלי חרקים, אנטיביוטיקה, וכד'.
3. הקוסמטיקאית שלי אמרה לי שרוב הקרמים בחנויות וברשתות הפארמה הם פשוט בדיחה, היות והם מכילים כמויות מזעריות של חומר פעיל – בעיה שמוכרת לי מלימוד הנושא של תוספי תזונה. חיפשתי מוצר שמכיל כמות מכובדת של חומרים פעילים.
4. אני מאמינה לאנשים שמכינים בעצמם את מה שהם מוכרים. יש לי חברה כזו, שמייצרת קרם אלוהי – אבל לא תמיד יש לה מספיק כדי למכור, ובטח שלא בכמויות גדולות.
5. ואחרון חביב – אני אוהבת שרואים תוצאות מהר, ואני מאמינה שאם עושים את הדבר הנכון רואים תוצאות מהר. ככה זה כשעוברים לתזונה נכונה, ככה זה עם תוספי תזונה שמותאמים לך בצורה נכונה, וככה זה גם עם מוצרים לעור הפנים.
אז זהו, שמצאתי!
 

טיפול פנים טבעי בשמן אורגני

אני מכינה לעצמי את הסרום שבו אני משתמשת,
משמנים אתריים כמו אלה

דר יורם מייצר בעצמו שמן ממיצוי טבעי של 8 סוגים שונים של זרעים, ממקומות שונים בעולם. במקום לקחת תוספים וקרמים שיכילו ויטמינים, מינרלים ונוגדי חימצון, במקום להשתמש בסוגים שונים של שמנים וחומרים, מצאתי מוצר אחד, טבעי, אורגני, יעיל ונוח לשימוש, שמרכז בתוכו אך ורק חומרים שהעור זקוק להם, ובריכוז גבוה מאוד.
מדובר במוצר לא ככ זול, שמגיע בבקבוקון קטן של 10 מל, אבל מספיק להשתמש גם בכמה טיפות מדי יום, כך שלפי ההוראות כל בקבוקון מספיק לחודש. בהוראות הם אומרים לשים 5 טיפות על הפנים פעמיים ביום, אבל אצלי בהתחלה הרגשתי שהעור ממש שותה את השמן, והשתמשתי בו גם על הצוואר ובאזור המחשוף של החולצה, פעם ביום, לאחר המקלחת, ובכל זאת כל בקבוקון החזיק כחודש.
 
השמן מונע יובש אובדן לחות בעור, וכך גם מאט את תהליך ההזדקנות של העור או היווצרות של כתמים וקמטים. 
 
השמן לא רק מונע הזדקנות, אלא גם עוזר בשיפור מצב העור, ובריפוי פגמים ישנים כמו פצעים וצלקות.
את זאת הוא עושה בגלל התכולה הגבוהה של חומרי ההזנה ונוגדי החימצון.
זרעים הם התמצית של הצמח, כמו ביצה של תרנגולת, שמכילה את כל מה שזקוק לעובר כדי להתפתח ולגדול, והם פועלים כמו הורניקס שהופך את עור התינוקות לרך כל-כך, או כמו תאי הגזע שפוטנציאל ההתפתחות והריפוי שלהם הוא אדיר. לכן, השמן המופק מהזרעים עשיר בויטמינים ומינרלים שמזינים את העור, ובנוגדי חימצון (אנטי אוקסידנטים) שעוזרים לרפא את האור מנזקים שנגרמים לעור הפנים בגלל עישון, זיהום אוויר, תזונה לא נכונה, וכד'. כך, השמן המופק מהזרעים שומר על מבנה בריא של תאי העור ומעודד את חידוש הרקמות.
מדובר בחומרים בריאים המופקים בהליך טבעי לחלוטין, ולכן מותר ומומלץ להשתמש בשמן גם על עור מגורה, או יבש או אפילו על עור שאינו בריא – כמו עור עם קשקשים בגלל אקזמות, פסוריאזיס, וכד'.
בקיצור: כל מה שצריך בשביל עור רך, חלק, בריא, גמיש ויפה.

אם יש לך שאלות נוספות אשמח לענות.

מוקדש ליופי שלך (:

© מיכל רון, דצמבר 2017 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8