יעוץ תזונה לטיפול במעי רגיז ועצירות עי תזונה ותרופות סבתא

שלחי לחברה

כאבי בטן ותסמונת המעי הרגיז / מעי רגיש

אנשים רבים סובלים מכאבי בטן ומבעיות עיכול, ונראה שאפילו אצל ילדים זו אחת התופעות השכיחות. עצירות, שלשולים, ואפילו אם מדובר במעי רגיש או בתסמונת המעי הרגיז, לא חייבים להיות חלק מחיי היומיום שלך.
למעשה, אין דבר כזה 'מעי רגיש' או 'תסמונת המעי הרגיז'. זהו רק שם לבעיות עיכול כדוגמת עצירויות ושלשולים, שהרפואה אינה יודעת מה מקורם או כיצד לפתור אותם.
 

פתרון של תסמונת המעי הרגיז בפגישה אחת

ד' הגיע אלי כשהוא סובל ממעי רגיש, ולמעשה – כל חייו סבל מבעיות עיכול.
בפגישה נתתי לו המלצות תזונה שהשתלבו בחיי היום יום שלו באופן שלא ידרוש ממנו מאמץ גדול לשינוי. הוא צלצל אלי שוב רק לאחר 3 חודשים, כדי להפנות אלי מישהו נוסף, ואז שאלתי אותו מה שלומו.
הוא סיפר ששלומו מצויין: "עשיתי מה שאמרת, ועכשיו הכל בסדר"! (:
 

פתרון של עצירות באמצעות תזונה ותרופות סבתא

נ' באה אלי כדי לרפא חרדות. עצירות היתה רק אחת הבעיות שנגענו בה ברפרוף. נתתי לה כמה המלצות תזונה, ואת רוב הזמן הקדשנו לשיחה על חרדות. לאחר מספר פגישות – שהוקדשו לטיפול רגשי, שאלתי אותה מה מצב העצירות.
היא לא ענתה, רק פתאום הליטה את פניה בידיה וכמעט בכתה. ואז היא הרימה את הראש ואמרה – "אבל כל החיים היתה לי עצירות"!
מסתבר שגם תרופות סבתא פשוטות ביותר והמלצות קלות ליישום ולביצוע יכולות ליצור שינוי אפילו אם מדובר בעצירות כרונית שנמשכה שנים!
 

ההיבט הפסיכולוגיה והרגשי של כאבי בטן ועצירות

הבטן היא המקום בו אנחנו מרגישים, ולא לחינם אומרים על אנשים שהם 'שומרים הכל בבטן'. הרבה אנשים מרגישים 'פרפרים בבטן' כשהם מאוהבים, וכאב בטן כשהם פוחדים. כאבי בטן, לכן, מרמזים תכופות על כל מיני נושאים רגשיים 'לא פתורים', דברים שקשה לנו לעבד ברמה הפסיכולוגית. זה יכול להיות בנושאי אהבה, זוגיות, הקשר עם ההורים שלנו או עם הילדים שלנו, שינויים בחיים, וכד'.
במסגרת הפגישה אפשר לברר את הנושאים האלה, ולתת גם להם מענה. תכופות, כשאני עובדת עם אנשים, אנחנו מגלים שברגע שמשהו משתנה – כשמרפאים כעס, פחד או עצב ישנים, או כשמשנים את התזונה, פתאום 'הכל נפתח' בחיים, ומופיעות אפשרויות חדשות – עבודה, כסף ואהבה.
 
אני מזמינה אותך לבוא ולרפא את מה שכואב לך בבטן.
לפרטים נוספים מלא/י את הטופס – שם ודואל, או שלח/י לי מייל ל:
michal@michalron.co.il

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8