הקלפים הטיפוליים של דר פאינה אלחזובה (MD) - לריפוי אנרגטי עי הולוגרמות

שלחי לחברה

מזה קלפים טיפוליים, ואיך הם עובדים

על הקלפים הטיפוליים יש ציורים של הולוגרמות קוסמיות, ואותן הולוגרמות קוסמיות הן שיוצרות את הריפוי.
הולוגרמות הן המצאה מודרנית, שבאמצעותה מעבירים אינפורמציה לחומר, וכך החומר הופך להיות פעיל. הדבר דומה לתפילות על מים או ברכות על מזון. האנרגיה של התפילה מתמזגת עם מה שאנחנו מכניסים לגוף, ומעצימה אותו עי אנרגיה מקודשת שיוצרת ריפוי.
יש ניסוי של פרופסור יפני, ששם את אותו סוג של אורז בשתי צנצנות שונות. על צנצנת אחת הוא אמר ברכות ועל הצנצנת השנייה הוא אמר מלים קשות ופוגעות. האורז בצנצנת השניה השחיר והתקלקל, בעוד שהאורז בצנצנת המבורכת נשאר לבן במשך זמן רב.
עי ההולוגרמות הקוסמיות שבקלפים הטיפוליים אנחנו הופכים גם את הגוף וגם את הנפש שלנו לצנצנת מקודשת – בריאה ומאושרת, שתאפשר לנשמה שלנו להגיע לביטוי מלא.
 

דוגמא לטיפול עי הקלפים

באחד המקרים, למשל, הגיעה לטיפול אשה בת 70, שסבלה מכאבים בכתף ומנדודי שינה. היא הניחה 2 קלפים טיפוליים מתחת לכרית, וקלף נוסף בכתפיה. השינה היתה הדבר הראשון שהשתפר לטובה, וגם הכתף, לאחר מספר ימים, הגיעה לטווח תנועה מלא, כמו אצל אשה צעירה, ובלי כאבים.
אצל מטופל נוסף הקלפים פיתחו דווקא את יכולת התקשור, ונתנו לו את האומץ לעשות הסבה מקצועית. הוא עזב את העבודה הישנה שלו והצליח להגשים את החלום שלו – לפתוח עסק מצליח המספק שרותים רוחניים.
באותו אופן, הקלפים הטיפוליים עוזרים לשחרר דברים תקועים – מחלות, כאבים, בעיות, ומערכות יחסים שכבר לא משרתות אותנו יותר.
 

מי זו דר פאינה אל-חוזה-בה, ואיך היא פיתחה את הקלפים הטיפוליים

דר פאינה אל-חוזה-בה (אלחזובה, MD) השלימה לימודי רפואה קונבנציונלית, ואף עבדה במחלקה בבית החולים, כשהגיעה למסקנה שעי טיפול אנרגטי וקלפים טיפוליים היא יכולה לעזור בדרך טובה יותר ליותר אנשים.
דר פאינה עוסקת בריפוי אנרגטי עי זרמי אנרגיה, וכך מטפלת בכל סוגי הבעיות הנפשיות והפיזיולוגיות.
את ההולוגרמות הקוסמיות שמופיעות על הקלפים הטיפוליים קיבלה דר פאינה בתיקשור – כדי להעצים כל טיפול אנרגטי, וכדי לאפשר לכל אחת שרוצה בכך לטפל בעצמה ובאחרים גם ללא ידע מוקדם.
 

מוצרים טיפוליים  נילווים לקלפים הטיפוליים

מה שיוצר את הריפוי האנרגטי הן ההולוגרמות הקוסמיות שמועברות עי הקלפים.
את אותן הולוגרמות קוסמיות ניתן להעביר גם עי קרם, שמאפשר לנקות את הפסולת האינפורמטיבית ואת האנרגיה הישנה שאיננו זקוקים לה עוד.
בעוד שההולוגרמות בקלפים מאתרות ומטפלות בחסמים שיצרנו בעצמנו בזמנים ובמצבים שונים, הקרם פשוט מטפל באנרגיות שמפריעות לנו בחיים.
גם ההולוגרמות וגם הקרם נועדו לעזור לאנשים, כך שכל אחד יוכל לעשות לעצמו טיפול הילינג אנרגטי, להרגיש טוב יותר, ואף להבריא.
 

איך לעשות לעצמך טיפול עי הקלפים הטיפוליים

יש דרכים שונות לעשות לעצמך טיפול אנרגטי ולהתמלא באנרגיה.
הכי פשוט זה לשכב ולהניח את קלפים על הגוף. מניחים את ההולוגרמה שמרגישה נכונה על המקום הכואב, או על עוד מקומות בגוף – לפי ההרגשה.
היות שמדובר בהולוגרמות, כדאי לעבוד איתם כמו שעובדים עם קריסטלים, בעזרת הרבה אינטואיציה, ולתת ללב שלנו להנחות אותנו לעשות את מה שמרגיש לנו נכון. לפעמים הולוגרמה מסויימת שמניחים על הבטן יכולה לעזור לפתור כאבי ראש, למשל, היות ומדובר בהולוגרמות אנרגטיות המצויירות על גבי קלפים טיפוליים.
אי אפשר לטעות כשמשתמשים בקלפים הטיפוליים. גם אם שמים את הקלפים הפוך עם עדיין עובדים, ועוזרים לשחרר אנרגיות זרות שתוקעות אותנו בחיים.
לפעמים מספיק אפילו לשים את הקלפים בכיס, בתיק, או אפילו על המחשב כדי להתמלא באנרגיה.
אפשר לקחת את הציור של ההולוגרמה ולעשות עליה מדיטציה.
ויש גם אופציה למטפלים – אפשר בזמן שעושים את הטיפול להניח את הקלפים על המטופל, ולאפשר להם לעבוד במשך הטיפול. כדאי לעבוד לפי התחושה, ואפשר גם להחליף את הקלפים אחרי שמרגישים שקלף מסויים גמר לעבוד, כמו כשעובדים עם קריסטלים.
 

טיפול התנסות קצר בקלפים הטיפוליים במחיר מיוחד

דר פאינה עזבה את הרפואה הקונבנציונלית והתמסרה לטיפולים האנרגטיים כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים לחוות ריפוי מלא, פיזי ונפשי, וכדי לעזור ולתמוך במטפלים אלטרנטיביים שרוצים להוסיף לארגז הכלים שלהם עוד שיטות.
מסיבה זו היא גם פיתחה את הקלפים הטיפוליים, ומסיבה זו היא גם מציעה טיפול התנסות חינמי, שיאפשר לך לחוות בעצמך את העוצמה האנרגטית של הקלפים הטיפוליים ואת האפקטיביות שלהם בטיפול.
מדובר בטיפול של 20 דקות בסקייפ, הכולל איבחון אנרגטי, הסבר על השימוש בקלפים וטיפול בעזרת הקלפים.
הטלפון כדי לקבוע פגישה התנסות בקלפים הטיפוליים – 050-337-3120
או דרך קבוצת הפייסבוק בלינק הזה
מחיר הקלפים הטיפוליים ברכישה אישית: 450 שח
 
©מיכל רון, מרץ 2016 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8